diumenge, 9 de febrer del 2014

Un tros de cor

Yorkshire, estiu del 69. A l'acabar un concert de rock, un grup de joves troba el cadàver d'una noia dins un sac de dormir. Tot apunta que ha estat brutalment asesinada i que la seva mort es troba relacionada amb la banda Mad Hatters. Dècades després, l'inspector Alan Banks es troba de nou amb el nom Mad Hatters relacionat en una mort; aquest cop amb un periodista que escrivia un article sobre la banda.
Peter Robinson.

En Robinson sempre enganxa amb els seus arguments. Molt recomanable, per cert.
Aquesta vegada feia dies que no escrivia un post de llibres. Acostumo a escriure els que us pot arribar a enganxar; ja no us poso tots els dolços...^-^ sinó encara us espantaríeu.

3 comentaris:

  1. No he llegit res d'aquest escriptor, però bé, em sona a un de tants no? Una mica de novel·la negra, que ja va bé de tant en tant. Jo també hi estic ficat.

    ResponElimina
  2. Policial? Bufff em cansen aquests

    ResponElimina
  3. Xexu: És bo. A mi m'agrada com escriu. No el trobo un més. :P
    pons007: Si et van més les aventures passa d'aquest. No t'agradarà.

    ^-^Gràcies a tots dos.

    ResponElimina