diumenge, 29 d’abril del 2012

La gallina ha dit que no, visca la revolució!



A canvi d'algun gra de blat
m'heu tret la força de volar
però, us ho juro, s'ha acabat!
Tinc per davant tota una vida
i no pateixo pel destí,
que un cop lliurada del botxí
no ha d'haver-hi cap perill
perquè m'entengui amb les veïnes.
La gallina ha dit que no, visca la revolució. 

Lluís Llach

P.D: Ja n'hi ha prou que ens prenguin el pèl. Des de quan haig de pagar les despeses del meu veí?
Que les pagui un altre!La gallina ha dit que no, visca la revolució!

6 comentaris:

  1. Estic sorprès de veure que això del no vull pagar està funcionant. Serem capaços de fer-ho tots? Ja hem pagat prou temps, serà que aquestes autopistes no estan amortitzades ja! El que paguem son unes altres, per tant, que s'ho paguin ells.

    ResponElimina
  2. Em sembla que fins i tot el Llach ha de pagar el peatge de l'autopista quan baixa a Porrera a visitar el seu Celler.

    ResponElimina
  3. Completament d'acord....hem de dir no a tantes coses...almenys comencem per alguna...

    ResponElimina
  4. XeXu:Vam acabar de pagar-ho el 2004; ara s'ha ampliant fins el 2021. Espero que acabi funcionant. En tinc moltes ganes però es veu difícil.Però en tema de diners hi ha alguna cosa fàcil?

    MARTELL DE REUS:Ja pot ser. Una cançó de fa tan de temps i que encara ens rerpesenti la situació actual. És llastimós. S'avança tan poc...

    Elfreelang:A veure si demà té repercussió. Encara hi ha massa gent que té por.

    ResponElimina
  5. Tan debó funcioni!!!!!! (avui estic pessimista al mil per cent)

    ResponElimina