dilluns, 21 de setembre del 2015

El meu vot per...

En trets generals...
El PP res de bo. Per mi és tornar al franquisme.
Ciudadanos igual que el PP o més del mateix. Es vendrien l'ànima per poder tenir una cadira de càrrec.
El Psoe (no poso psc perquè per mi ja ha desaparegut) val més que es dediqui al ball i deixi estar la política pels seriosos.
La Cup? Una bona alternativa, però sempre es queden a l'altra marge del riu.

Ara fa una setmana vaig exercir el meu dret a vot per correu.
No tinc cap problema en expressar el que penso i després del munt d'intervencions de la junta electoral encara menys.
Vull la independència. Fa massa temps que la desitjo...El meu vot ha estat per Junts pel Sí.

6 comentaris:

  1. Jo votaré el dia 27, a les 8 del vespre, quan la mesa s'hagi tancat. Faré d'interventor per assegurar-me que tot ha anat correctament. No hi ha marxa enrere, el meu vot serà el mateix que el teu. Ara és l'hora.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara ens toca. Que bé! Quina il·lusió! Et desitjo el millor. Tant de bo que tinguem sort.

      Elimina
  2. El meu també... Votaré el dia 27 al matí, per allò de la "feina feta no té destorb"

    ResponElimina
  3. Què poc original! Les enquestes apunten que la majoria farà el mateix...

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé perquè no m'acabo de creure aquestes enquestes...

      Elimina