dilluns, 16 de març del 2015

M'agradaria que algú m'esperes en algun lloc

Un mòbil que sona quan no hauria de sonar, una dona embarassada, una estrella del rock que s'enamora per primera vegada, un jove soldat de permís que sempre es compara amb el seu germà, un agent comercial de productes porcins molt imprudent...

Anna Gavalda

Les històries de l'Anna Gavalda sempre m'enamoren...es tracta d'un d'aquells llibres petits que pots compartir amb una primera lectura, però que enganxa de tal manera que no el pots deixar anar fins acabar-l'ho. El trobo molt recomanable...

p.d: I avui una nova setmana°-°...

4 comentaris:

  1. Coincidim amb l 'Anna Gavalda... Tots els que llegit d'ella m'han agradat. I potser en porto ... Crec que 5.

    ResponElimina
  2. Són relats? Aquesta autora ha planat al meu voltant diverses vegades, però no m'he acabat de decidir mai a llegir-la.

    ResponElimina
  3. Només vaig llegir una novel·la curta de l'Anna Gavaldà, i em va agradar. Tot i que és fàcil de llegir, és una autora molt enriquidora.

    ResponElimina
  4. Gràcies pels vostres comentaris.
    Us contestaré avui mateix, però és que sempre em quedo clapada damunt el teclat.^0^...

    ResponElimina