dimarts, 24 de febrer del 2015

El lleopard d' en Nesbo

En un hivern d’Oslo, dues dones apareixen ofegades en la seva pròpia sang. Sembla que torna a tractar-se d’un assassí en sèrie, però l’única persona capaç de resoldre un cas d’aquestes característiques és Harry Hole, que ha desaparegut a Hong Kong i ofega les penes entre fumadors d’opi i alcohol.
Kaja Solness, una comissària jove, aconseguirà trobar l’amagatall del Harry i el convencerà perquè torni a Oslo, on ha aparegut un tercer cadàver.
Jo Nesbo

Dues paraules: Enganxa tant!!!
Fa poc vaig llegir una entrevista que li feien. Un cop havia acabat d'escriure el llibre es veu que el va estripar i va començar de nou. No n'estava convençut. Si no l'heu provat, no creieu que ara és el moment de fer-ho?

2 comentaris:

  1. I Jo Nesbo em segueix perseguint... No, encara no l'he llegit, sé que hauré de fer-ho, però tinc tanta feina acumulada...

    ResponElimina
  2. M'ho crec. Apunta' t el nom i comença per un dels primers. ^-^

    ResponElimina