dilluns, 22 de setembre del 2014

Why is my life of lesser value than yours?

Per poc irrellevant que sembli en aquesta setmana tan important pels catalans avui  és el dia mundial del rinoceront.
Des de l'any 1970 la població de rinoceronts ha disminuït un 90%.
El per què?
La falsa creença que existeix a la medicina tradicional xinesa que la seva banyeta té poder curatius.
It's a lie!  這是一個謊言
( Sempre carregar-s'ho tot fins que ja és massa tard!).

p.d: Per què la meva vida és menys valuosa que la vostra?

7 comentaris:

  1. Qualsevol excusa és bona, medicina o simplement que caçar una bèstia així agrada a alguna gent. Em passa com amb els toros, m'encantaria veure com el rino s'emporta per davant el caçador. Aplaudiments i ten points.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'has llegit el pensament. Ho he pensat tantes vegades això...

      Elimina
  2. M'has conscienciat, pensava matar una dotzena de rinoceronts avui, però gràcies a tu no em mataré cap.

    ResponElimina
  3. al pas que anem ens estem carregant el planeta , necessitem les plantes i els arbres i tots els animals

    ResponElimina
  4. Us contesto demà, d'acord?
    Gràcies per això pels vostres comentaris.^^

    ResponElimina