dimecres, 11 de juny del 2014

Amb gana...

Reconec que fa una estona que he fet un mos i encara tinc gana.
Quan penso en aquesta sensació que tinc ara mateix i el que deu estar passant en Jaume Sastre amb els seus 35 dies sense menjar...(35 dies, ràpid de dir). Sense menjar per la defensa d'una escola pública catalana.

I ara generalitzaré. Els que estan per sobre nostre ja no ens representen.  Cada vegada més te'n adones que només miren pels seus interessos.

p.d: Sort que un ja ha caigut...

7 comentaris:

  1. Saps, a qui va dirigida aquesta protesta fa com si no veiés res, se'n va a París a mirar tennis. Tot fantàstic, però ningú pot silenciar aquest acte heroic. Espero que acabi aviat, ningú mereix estar patint això i que ni se l'escoltin.

    ResponElimina
  2. T'anava a retuitar quan m'he adonat que ara estava al món dels blogs. Ja no sé ni on sóc... El que vull dir és que estic totalment d'acord amb tu.

    (Sota cap concepte agafis patates fregides!!!)

    ResponElimina
  3. Hi penso en aquest home i se'm posa la pell de gallina... pel que està passant i pel poc cas que li fan.

    ResponElimina
  4. Xexu: Espero que qui la fa, la pagui...no entenc com el poden arribar a votar.
    Assumpta: Em sap greu dir-te que hi vaig acabar caient.
    pons007:No el veig l'enllaç.^^
    Carme: Com poden ser tan egoistes? No ho sé pas com acabarà tot.

    ResponElimina
  5. http://benegre.cat/2014/06/11/el-col·lectiu-dhumoristes-declara-tres-dies-de-dol-per-la-dimissio-de-pere-navarro/

    ResponElimina