divendres, 7 de juny de 2013

Al·lucinacions



Aquests dies estic feta una sopa i no sé pas que hi tiren en aquests xarops que et fan mig atontada...

9 comentaris:

  1. Hi ha gent que es torna addicta al xarop, alguna cosa no massa bona deu portar.

    ResponElimina
  2. Aprofita per descansar... una infusió... i a fer nones!! ;-))

    ResponElimina
  3. Xexu:Amb aquest gust tan dolent no sé com s'hi poden aficionar.
    Assumpta: La vida del malalt em posa malalta^-^.

    ResponElimina
  4. Esper que et recuperis aviat i puguis deixar de prendre aquesta "cosa". Ecs!

    ResponElimina
  5. A mi m'agraden els xarops! Sóc rareta potser però no tinc cap problema. Una altra cosa és que em tinguin que punxar. Aquí si que no! En tinc molt mala experiència. Però si ha d'entrar per la boca, vinga frenadol o qualsevol altre disoluble!

    ResponElimina
  6. atxim!! he estat constipada tot l'hivern i primavera, així que t'aconsello que et prenguis bé el xarop, encara que et deixin KO.

    ResponElimina
  7. Xicarandana: Em sembla que el millor és no prendre gaire res.Ecs.
    Laura : Ostres injeccions! No és pas que m'agradin. Esperem que no estiguin massa a prop nostra.
    rits:a vegades tinc la sensació que els xarops encara t'ho fan durar més. Cuida't tu també.
    pons007: Sí, que quedes drogada.:P

    ResponElimina