diumenge, 24 de febrer del 2013

El moment de la meva vida

« Estimada Lucy Silchester,
Tens una cita el dilluns 30 de maig de 2011.
Atentament,
La teva vida


La meva vida em necessitava. S’ho estava passant malament i jo no li havia prestat prou atenció. L’havia  ignorat del tot. I ara m’havia escrit, m’havia convocat, i tan sols podia fer una cosa: hi havia d’anar i trobar-m’hi cara a cara».
Cecelia Ahern

Em sembla que no seré massa objectiva amb aquest llibre ja que la Cecelia Ahern és d'aquelles escriptores que compro els seus llibres sense pensar-m'ho. No sé si us passa...M'ha encantat!

P.D: I avui amb la nit més cinematogràfica vull fer també les meves nominacions: Argo, Els miserables i Jessica Chastain. (pel·lícules per recordar que no m'han deixat indiferent).

4 comentaris:

  1. Hi ha pocs escriptors que compri llibres seus perquè són ells. A aquesta no la coneixia...

    ResponElimina
  2. Jo tampoc la coneixia, però has fet una molt bona presentació.
    Tenc ganes de veure Argo, he sentit xerrar tant bé (i tantes vegades) d'ella...!

    ResponElimina
  3. XeXu: No et sona una pel·lícula que sovint han fet la tele que es diu "P.D: t'estimo"? Diria que t'ha de sonar.És d'ella.
    Si n'hi ha pocs que passi això de comprar-l'ho sense pensar.
    Xicarandana: Si tens l'oportunitat mira-la. A mi em va impactar. La vaig trobar molt interessant, tan per aprendre com la història que explica.

    ResponElimina
  4. Apa, no sabia que era l'autora de PD t'estimo. Mmmmm, encara em fa venir més ganes tot i que el fragment ja convida!!

    Llàstima la Chastain!!

    ResponElimina