divendres, 20 de juliol del 2012

Think different.

"Recordar que tots ens morim és la millor manera de no caure en la trampa que pots perdre alguna cosa. Ja estem despullats. No hi ha cap raó per no seguir el teu raonament.(...) El teu temps és limitat, no el perdis vivint la vida d' altres."
Steve Jobs.
Em va caure a les mans la biografia d'Steve Jobs , explicada per en Walter Isaacson. Tenia moltes ganes de llegir-la per l'esperit emprenedor que caracteritzava aquest personatge. No se m'ha fet llarga, tot i que el llibre impressiona pel seu pes. Us la recomano de totes, totes.


P.D: Pensa diferent.

6 comentaris:

  1. Extraordinari. I més tenint en compte el moment on ens trobem!

    ResponElimina
  2. Els que tenim PC amb Windows també la podem llegir? És compatible?

    ResponElimina
  3. Cesc Sales: Les biografies de vegades es fan una mica pesades, però aquesta no ho ha estat gens.Sí, és un bon llibre per llegir en els temps que corren.

    MARTELL DE REUS: Bé, jo tinc pc amb windows. qui pogués tenir Mac,però no entra en les meves possibilitats durant mooolt de temps. En paper és possible tinguis el que tinguis.

    Jordicine: Ja em diràs que t'ha semblat.^^.

    ResponElimina
  4. Has escollit una cita fantàstica, de les que es podrien penjar a la capçalera del llit. Gràcies per la recomanació!

    ResponElimina
  5. Entre que no sóc simpatitzant l'Apple, que no m'agraden massa les biografies, i que aquest home sempre m'ha semblat una figura de poc fiar... em sembla que no l'agafaré.

    ResponElimina