dimecres, 23 de maig del 2012

El següent en la meva llista

A la June Parker li agrada la seva feina , el seu pis i intenta aprimar-se uns quilets.
Però la seva vida està a punt de canviar.
Després de patir un accident en el que mort la seva companya d'un grup d'autoajuda a la que s'havia ofert per portar en el seu cotxe, la june té en el seu poder una llista en la que ha escrit:
"Vint coses que haig de fer abans de complir els 25." El sentiment de culpa durà a la June aportar a terme aquests objectius.
Jill Smolinski

P.D: Aquest llibre m'ha fet reflexionar en la meva pròpia llista.
Esta claríssim que un dels meus primers objectius abans de fer els 3... serà visitar el Pergamon.

3 comentaris:

  1. Una lectura que sembla interessant. M'ha recordat la sèrie "Earl's world", on el protagonista elabora una llista amb errors del passat i que vol subsanar per poder-se reconciliar amb el karma. Boníssima.
    El Pergamon, impressionat.

    ResponElimina
  2. Val les 20 coses que haig de fer abans dels 44? Ho dic perquè si val em queden ben pocs dies. Jajaja. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Xicarandana:No la coneixia aquesta sèrie. Me l'apunto. És una bona proposta.^.^
    Jordicine: I tan que val. Valen totes les edats. Cadascú té els seus objectius i el que és bo és que amb l'edat els objectius es veuen diferent.^-^

    ResponElimina