dimecres, 18 d’abril del 2012

Música, lectura i llençols...

A la sala d'urgències d'un hospital d'Atlanta, la doctora Sara Linton s'encarrega d'una dona que està molt mal ferida: núa i amb signes evidents d'haver estat torturada, víctima d'una ment recargolada. El detectiu Will Trent i la seva companya Faith Mitchell comencen la investigació dels fets però de seguida se n'adonen de la realitat de la pacient. Es tracta d'una de les múltiples víctimes d'un assassí cruel i sàdic.

Karin Slaughter

 P.D1: Diuen que és la nova successora de Patricia Cornwell o sia que tots els que us agrada la Cornwell ja ho sabeu. Per mi, són diferents però igual de bones. Un llibre que va arribar per sorpresa i molt recomanable.

P.D2: S'ha fet de nit...les circumstàncies m'han pres el son. Música, lectura i llençols...

6 comentaris:

  1. De la Cornwell només n'he llegit un, que em vas recomanar tu mateixa fa tres mil milions d'anys, i no està pas malament. Llegir-ne un succedani de qualitat una mica més actualitzat segur que millora les coses.

    ResponElimina
  2. XeXu:Bé, ja em diràs que et sembla.

    ResponElimina
  3. De la Patricia Cornwell n'he llegit un i prou (Causa de mort)i tot i no estar malament, tampoc em va motivar per seguir llegint-la, soc més d'altres gèneres. Tot i que això de tortura noies sempre distreu xD

    ResponElimina
  4. No coneixia aquesta autora. Caldrà tenir-la en compte. Un petó, MARIA.

    ResponElimina
  5. jordicine: Ja em diràs que et sembla.Petons.

    ResponElimina