divendres, 25 de novembre del 2011

Decepció

T'estic mirant...quina salivera.
Em pregunto si seran un dels meus últims capritxs. (les trufes de xocolata blanca)
L'entorn m'espanta...una altra rebaixa del sou, estalviar encara més en aigua, en gasolina.

I mires les notícies i veus com dos "paios"es planejaven una pensió de 20.000€, com indulten la presó a un altre que estafava. Sembla que em prenguin el pèl. Paro la tele i torno amb les trufes. Almenys elles no em deceben.

P.D: Ja en portem 20.

9 comentaris:

  1. Encara no està tot perdut, encara ens podem permetre confiar en les trufes de xocolata blanca, mentre ens poguem permetre comprar-les, és clar... Petonets!

    ResponElimina
  2. Hem triat un govern de dretes, o dos, i ja savíem que els pobres serem més pobres, i els rics encara més rics. Ens tocarà patir. No s'entén que amb tots els moviments que hi ha i les protestes contra el sistema, encara surtin opcions que van més contra les persones. Res, que ens haurem de dedicar a les trufes, si les podem pagar, que almenys ens fan passar una bona estona.

    ResponElimina
  3. cada divendres al vespre tinc un ritual que marca l'inici del cap de setmana: prendre'm una cervesesat ben fresca al sofà... És un moment de relax total que ni la feina, ni la crisis, ni tant sols el Mourinho, em pot amargar.

    Vist el panorama, potser ho hauré de començar a fer cada dia, després del TN...

    ResponElimina
  4. Jo crec que el que podem fer és ni veure el TN, així estalviarem energía i mala llet que és el que t'agafa quan ho fas. I a més podrem prendre alguna altra cerveseta o trufa més.

    ResponElimina
  5. Jo de llegir aquestes noticies de tanta lladronia...m'esvera i m'indigna...val més fer com tu i anar a per una trufa

    ResponElimina
  6. No sé com no els cau la cara de vergonya. Ah sí: perquè no en tenen.
    Jo sempre he preferit la xocolata negra ;)

    ResponElimina
  7. Lladres, lladres tots! En aquests moments de capitalisme salvatge només ens queden els petits plaers de la vida, com les trufes, per exemple...

    ResponElimina
  8. Gràcies a tots pels vostres comentaris. Val més que ens ho agafem en bon humor perquè sinó encara serà pitjor. Els temps dolents s'acosten.

    ResponElimina