dissabte, 8 d’octubre del 2011

Perfil assassí

La trobada fortuïta d'una fosa comú, prop d'un llac al nord de Maine, posa al descobert un assassinat en massa de fa trenta anys. Tots els membres d'una comunitat religiosa, els Baptistes d'Aroostook, van desaparèixer sense deixar rastre el 1964, i ara que els seus cadàvers han tornat al present, algú sembla molt interessat en el misteri sense resoldre.
Però el passat torna de forma brutal i la primera víctima és la Grace Peltier, una estudiant que ha començat a investigar en el fanatisme religiós de Maine. En aparença la Grace s'ha suïcidat, però els indicis suficients d'assassinat fan que la família sol·liciti la intervenció d'en Charlie Parker.

John Connolly

P.D: Els personatges d'en John Connolly no et deixen indiferent.
P.D2: Fresqueta amb dolços i Imelda May

3 comentaris:

  1. No m'he estrenat encara amb aquest autor, però té fama. És d'aquests que té un protagonista que es va repetint?

    ResponElimina
  2. Expliqueu-me d'on treieu el temps per a llegir tant. Jo he de llegir ara un llibre en anglès i això em monopolitzarà tot el temps de lectura que pugui tenir d'aquí fins que l'acabi. I després clar, em toca llegir, tant si vull com si no vull, redaccions a manta dels meus alumnes. Puaf, a aquests si que els falta hores de lectura, déu meu, quin nivell! No tenen pares lectors que donguin exemple els nens d'avui en dia? Així no anem bé. I després volen "miracles".

    ResponElimina
  3. XeXu:Sí, en Charlie Parker. Però ara també ha començat a escriure novel·la juvenil.Aquests no sé de que van.Ja em diràs que et sembla quan el provis.^^
    Laura: Ostres sí; quan és més de tipus obligatori no hi ha tan de plaer a l'hora de llegir. Espero que el llibre que t'hagi tocat en anglès no sigui un totxo.
    Tens el futur a les teves mans.^-^

    ResponElimina