dilluns, 25 d’abril del 2011

El tresor d' Alexandria

L'emperador bizantí Teodosi va ordenar que la Biblioteca d'Alexandria, una de les meravelles del món antic, fos cremada. Per sort, el conservador de la biblioteca va aconseguir salvar les obres de major valor amagades en un vaixell.

Setze segles més tard, Dirk Pitt troba aquest vaixell i la seva tripulació perfectament conservats en els gels de Groenlàndia.
Clive Cussler

P.D: Aquest escriptor té una llista extensa de llibres; o sigui que si t'agrada en tindràs per anar llegint.^-^
P.D.2: Em fa tanta mandra tornar demà a la rutina...Bé, per animar.

4 comentaris:

  1. Això són paraules majors, eh! Jo no m'he atrevit mai amb aquest home, i mira que per casa els pares en corrien uns quants.

    ResponElimina
  2. Caram, quina trama més intrigant...
    I què bé, has posat els Antònia Font, de la meva roqueta!
    Una abraçada, Maria.

    ResponElimina
  3. XeXu:Doncs mira que les aventures són emocionants.Crec que et podria agradar...^-^
    L'home del sac:Sort que aquesta setmana és més curteta.Buf...
    Xicarandana:Si, la vaig sentir fa poc i em va agradar. Les seves aventures totes són així d'emocionants.

    ResponElimina