divendres, 19 de novembre del 2010

Somriures i tocant les estrelles per un bombó.


Surto corrents.Em deixo les claus,torno a pujar.
Baixo.Arrenco el cotxe i a tota pastilla (sense superar els límits de velocitat,es clar).Em topo amb el camió de torn.Sal a la carretera,vidre esquitxat.No veig res.Mala llet,mala cara.

Sao Paulo ha engegat una campanya, de somriure a la persona que tens al cotxe del costat.I m'imagino com em pot canviar el dia només amb un somriure...
Ho intentaré posar en pràctica.Ja us informaré dels resultats.

P.D:Uau!Com estic avui...jejeje.M'acabo de menjar el nou bombonet de Ferrero.Està boníssim.No apte pels que odiïn el coco^-^.

9 comentaris:

  1. Trobar algú que et somrigui mentre condueixes i més si és un motiu és molt difícil. Diuen que, quan es condueix, una persona treu la seva vertadera personalitat. I vist com porten el cotxe algunes persones, millor no tractar gaire amb elles.

    ResponElimina
  2. Què difícil fer això. Somriure a un desconegut que damunt intentarà tallar-nos el pas en qualsevol moment al canviar el disc a verd... xDDD

    Salutacions!!!

    ResponElimina
  3. Quin bon rotllo d'anunci, que bé que es devien posar tots aquests somriures. Aquí em sembla que la gent encara posaria més cara de fàstic...

    Al final l'has tastat, eh...

    ResponElimina
  4. Aquesta pràctica ja la feien a la peli de la mirada de l'àngel, crec...

    ResponElimina
  5. Ostres ara me n'he adonat.Sal va sense t.Perdoneu l'error.
    Albert B.:Ja ho pots ben dir.Fa una mica de por veure gent tan agressiva.
    Dissortat:Provem-ho?És difícil,eh?
    XeXu:Fins i tot quan veus l'anunci et contagien els somriures.Aqui em sembla que mal pensarien.^^
    Per fi!Amb els dies que fa que els provo i encara no me n'he atipat...glups
    Molon labe:La mirada del àngel?Mai l'he acabat de veure sencera.Ja la buscaré.Gràcies^^

    ResponElimina
  6. Mmmmmmmm q bons els ferrero!!
    Una amiga meva quan va amb cotxe i li piten saluda i sempre somriu...jejeje.

    ResponElimina
  7. S.N.:Has provat els blancs?mmmm ^-^Que ben fet.Demà ho poso en pràctica.

    ResponElimina
  8. Bon profit! M'han vingut ganes de tastar-los!

    Està bé això. Contra les cares de gos de molts res millor que un somriure.

    ResponElimina
  9. DooMMasteR:mira que m'havia fet el propòsit de menjar-ne un per dia...però no puc...buah!

    ResponElimina