dijous, 1 d’abril del 2010

Demanant perdó per primera vegada...

Em fa vergonya reconeixo,però la primera vegada que vaig sentir a parlar de la matança de Srebrenica va ser en un dels blogs que visito.

L'11 de juliol de 1995, unes 8000 persones, d'aquesta petita població de Bosnia van ser massacrades i exterminades en dos dies per les tropes de les forces sèrbies de Bosnia.
15 anys després,ahir Sèrbia va demanar perdó per no haver fet res per prevenir la tragèdia.
(Les males llengües diuen una maniobra més per poder entrar a la UE).

7 comentaris:

  1. Serbia, Serbia. Dels Balcans la més... belicosa, per no dir altra cosa. (Sens dubte una maniobra)

    ResponElimina
  2. Ara m'ha vingut al cap la pel·lícula Vals con Bashir, que em va descobrir una faceta nova de la guerra també. Te la recomano moltíssim. Petons

    ResponElimina
  3. Vaja, vec que hi ha gent que ha obert un ull al mon real... i per cert. us podríeu preguntar que va fer la unió europea en aquella guerra, i de pas que hi vàreu fer vosaltres...

    ResponElimina
  4. Dissortat:En fa tota la pinta.
    Marta:Vals con Bashir...ostres no em sona però ja la buscaré i la miraré.Me n'has fet venir ganes.
    Anònim:La Unió europea suposo que va girar el cap a una altra banda.No sóc ningú per parlar pels altres,però el que és a mi...no hi vaig fer res.

    ResponElimina
  5. Un exemple més de lo execrable dels humans. Alguns van tardar segles en reconeixer matançes. mai oblidarem les víctimes

    ResponElimina
  6. Clara:Tants...
    wizard:És ben cert...

    ResponElimina