dimarts, 3 de novembre del 2009

Confosa


Estic confosa...
Fa uns dies que tinc mono de Queen.

8 comentaris:

  1. a vegades passa... i a vegades els somnis tenen la resposta...

    ResponElimina
  2. Jo també estic una mica confòs. Serà la tardor?

    ResponElimina
  3. Bé mentre s'està confós res ens priva de passar-ho bé, segurament després seguirem igual de confosos (o fins i tot més), però poc ens importarà si hem sabut aprofitar el temps, i jo crec que el "mono" és de Freddy Mercury més que no pas de Queen...

    ResponElimina
  4. :p Aiii aquests monos amb un grup...M'encanten. T'entra per escoltar-ne una i no pots resistir-te a voler-ne més...Disfruta'l mentre duri. ;)

    ResponElimina
  5. De tant en tant a mi també em passa de tenir ganes de Queen. Cada 4 o 5 anys, més o menys. Però no estic confós.

    ResponElimina
  6. XeXu:Fem-lo^-^."El club dels confosos",tens una millor proposta?

    Núria Talavera:Escoltaré doncs els somnis per veure si trobo la resposta.Gràcies...

    Òscar Roig i Carrera:El mono encara em dura...

    Dissortat:Pot ser si que són aquests canvis de temps...Quan trobi la resposta te la passo, d'acord?

    Molon labe:Tens raó.Intentaré passar-m´ho bé tot i estant confosa^-^...Sí, que es mono de Freddy. Em sembla que sóc massa transparent,jejeje.

    Xitus :Avui encara em dura...però em sento confosa igual^-^.

    partícula elemental :Són molts 4 o 5, no?Va bé, això vol dir que tens les idees molt clares^-^.

    ResponElimina