dissabte, 17 d’octubre del 2009

Un salt futur de 2 minuts i 17 segons.


No puc deixar passar l'oportunitat de parlar-vos d'aquesta sèrie, que de moment es presenta d'allò més emocionant. Molt, molt recomanable!

En el transcurs d'un dia normal,tota la població perd el coneixement durant 2 minuts i 17 segons en els quals cada persona tindrà una visió de la seva pròpia vida d'aqui 6 mesos,concretament el 29 d'abril de 2010.
Però, i si hi hagués una persona que no s'hagués desmaiat en aquesta estona?

P.D:Me'n oblidava!Us deixo un petit enllaç perquè ho pogueu comprovar.^-^

9 comentaris:

  1. Moltes gràcies per la recomanació. L'he vista anunciada, a cuatro no paren de fer-ne publicitat quan per casualitat poses aquesta cadena. Em costa molt enganxar-me a sèries. Últimament no tinc gaire constància. I "últimament" vol dir fa uns quant temps.

    ResponElimina
  2. Vaig veure el primer episodi i té bona pinta.

    Oi que el protagonista és el de "Shakespeare in Love"?

    ResponElimina
  3. Com que no ets la primera que la recomana, em sembla que la veuré. Però pel que en sé, em recorda molt a '4400'. A veure què tal és.

    ResponElimina
  4. He vist les dues primeres setmanes i és molt interessant. Clar que jo me les trago totes, eh! :)

    ResponElimina
  5. Un meu colega la veu, i diu que està força bé. Jo veig molt poca tv.
    Salutacions!

    ResponElimina
  6. Ja me n'han parlat i tinc ganes de veure-la. Espero no causar cap paradoja espacio-temporal!

    ResponElimina
  7. Xitus:També la pots veure per aqui en les teves estones lliures.

    Joan: Sí, és en Joseph Fiennes. Te'n has adonat que hi ha algun personatge de Perdidos? Bé, no sé si mires "Lost"...

    XeXu:Mira-la i ja ho veuràs...jo la trobo un pèl diferent a 4.400.Però ja ens diràs què.Aquesta enganxa des del primer dia.

    òscar: Als EUA passen al capítol 4.Si fa no fa, van semblants a nosaltres.

    Dissortat:Tens la ment tan ocupada en la trama d'aquesta série que quedes desconectada.També va bé, desconectar-se de la realitat.^-^És bona ja ho veuràs...

    Asimetrich:Mira-la,te la recomano^-^.jejeje

    ResponElimina
  8. Mireia: dimarts a les 22.15, abans de Perdidos.Em sembla que fan el tercer.Per aqui trobaràs el primer i segon,si no m'avises i et passo un enllaç.No te la perdis!

    ResponElimina